I.Boice | Iranian Boice Community


یکی از OST های سریال Thank U, Son رو جونگ شین خونده!!!!

میگید نه؟! اینم مدرکش!

(ویدیو از مهسا که تو وب همه مهسا19 میشناسیمش)



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:01---2 اسفند 1393
من همچین آدمی نیستم! حرفامو رودررو به خودت میگم نه اینکه تو رو یا یه آدم بی گناه دیگرو بزنم حتی اگه حقت باشه!
بعدم این چیزا برا تو یه شوخیه برا من حرف یه دوسته که اینجوری جوابمو میده برا بچه ها حرف تنها مرجعشونه.... توام تا هروقت میخوای به این شوخی بی مزه ات ادامه بده یه روزی باید جوابشو بدی فک نکن همه چی بی حساب کتابه!
منم آرومم از کسی ناراحت نمیشم ولی اگه کسی از حدش بگذره و ندونه چیکار می کنه اونوقت دیگه اون آدم قبلی نیستم! خیلی راحت میتونم همه چیو فراموش کنم و برم! هرچند برا تو که مهم نیست...


مهسا19
ساعت2:46---1 اسفند 1393
نه اونو میدونم اونکه خبرش قبلا پیچید این جدیده! نمیدونم به هرحال منم مطمئن نیستم برا همین پرسیدم وگرنه که می اومدم مژدگونی بگیرم
تصمیم بدیم بود :|
پاسخ: :)), الآن چشمات رو ببندن,یه آدم بیارن جلوت بگن عین هادیه عین سگ میگری کتکش میزنی؟! :)))))))))))


کوثر
ساعت22:07---30 بهمن 1393
قشنگ خوند
پاسخ: :)


مهسا19
ساعت2:19---28 بهمن 1393
کی من؟ من اینو بهت ندادما هادی! دانش کردم ولی نذاشتم تو کانالم فک کنم اشتباه کردی!
صداشم خیلی عالیه من بدجور منتظر خوندنش بودم پوران برگرده کلی ذوق می کنه!
آ راستی هادی من شنیدم اف ان سی اعلام کرده که قراره سولوهای بعدیش برای هیون و هونگکی باشه؛ توام شنیدی؟ یعنی راسته؟
دیگه این که نمی دونم عکسای سی ان و ای او ایو بعد گلدن دیسک شام خوردن دیدی یا نه! اگه نداریشون می تونم بهت بدم بذاری تو وب!
اگه نمی خوایم لااقل یه جواب بده خشک نشم :| هی من با ذوق میام می بینم هیچی جواب نمیدی! بعدا گله نکن برات نظر نمیذاریما آدمو از ذوق می ندازی
به هرحال اشکال نداره می دونم سرت شلوغه ولی اگه کاری هست بتونم برات انجام بدم بگو!
پاسخ:جدی؟ من تو آپارات فقط دو نفر رو فالو کردم اونم تویی و ساقی! نمیدونم شااید سیستم قاتی کرده! اون رو هم اف ان سی اعلام نکرده! مدیرش تو برنامه رادیو استار گفته بود که من هفته پیش اون قسمتش رو ترجمه کردم و گذاشتم تو وب! فعلا در حد حرفه اما مثل اینکه جونگ هیون داره کار میکنه! در ضمن کسی که از ذوق افتاده منم! فک میکردم نظر جواب ندادن شاید باعث تغییر بشه اما بدتر شد! تصمیم دیگه ای گرفتم که پوران و محمدم درش با من هم عقیده ان!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com